I'll be your strength.

2012-02-12 // 00:09:45 // life of louise // Kommentarer (0)
GDAY!
Eller godkväll passar nog bättre.
Gjorde ett collage förut, för att visa min kärlek till England. Nice huh?
Jag vet att orden försvinner på sidorna, jag gjorde det på två minuter..
Har börjar älska England och allt som har med det att göra på senaste tiden, nej inte bara för att One Direction kommer där ifrån...
Jag beundrar Maja Tannå hon är min idol för tillfället.
Hon packade en väska, köpte en enklebiljett till London och åkte dit lite spontant.
Nu efter snart 4 veckor har hon både fått lägenhet och jobb, good work girl!
Det ska jag också göra någon gång innan jag dör.
Vi kör på det!
godnatt!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0