ciao!

2012-02-18 // 18:02:49 // life of louise // Kommentarer (0)
Jag lever!
Så nu när vi har det avklarat kan jag väl berätta vad jag har hittat på dom senaste dagarna.
Torsdag- bled med My hem efter skolan och hade filmkväll och myste med tjejerna :)
Fredag- studiedagen spenderades med Moira, åkte även till skolan(nej jag hade INTE glömt bort studiedagen, jag skulle hämta spanskan.), gick runt på stan en stund och klagade på att vi är tillfälligt fattiga. Stannade hos henne tills 10 tror jag sedan åkte jag hem och kollade på film med mammi.
Idag- har jag pluggat varannan timme och haft "helg" varannan timme. Nu har jag "helgtimme". Snart ska jag sätta mig och göra klart svenskan och kemin.

Har kollat balklänningar 3veckor i sträck nu, hittat en asfin! Den kommer va på jävla fin på mig också, eftersom jag har långt brunt hår, brunbränd, smal osv. Och så såg jag en på min skola som la upp den på sin blogg. :( den är min. Så nu ska jag försöka hitta en ny klänning...
puss!
jag är förjävla snygg ibland.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0