20120228

2012-02-28 // 12:29:29 // life of louise // Kommentarer (0)
Tja!
sitter på ballkongen(jag vet inte hr det stavas..) och jobbar franska!
(oui!)
Helt underbart väder idag, fåglarna kvittrar och jag såg årets första fjäril förut. Lovely!
Barnen cyklar förbi och grannen sitter och läser på sin ballkong, sommar-feelings!
Har bortfarande ont i halsen och underviker helst att prata, svårt, jag älskar att prata.
Men ikväll åker jag till Moira och är med henne, så det blir att spara på rösten fram tills dess.
skärmen speglar sig i allt, så jag vet inte hur bilderna ser ut.
Duck-face på ena BANG!
Jag förstår inte varför alla tjejer gör duck-face, ni är söta som ni är!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0