outfit julafton

2012-12-29 // 20:32:00 // outfit // Kommentarer (0)
Hemska gardiner på hotellet, men men. 
Hade på mig en klännigt från Nelly samt lite fina smycken och converse. You heard it, jag hade converse på julafton. Hade hade de, träningsskor och flipflopp med mig så hade inte så mycket val.

Har haft några som har undrat hur jag blev av med mobilen, så jag tänkte att jag tar det här och jag tänker inte svara på frågor om det senare. 
Natten den 25-26 december gick jag, Emma och Lars ut, vi åkte till Kasbah center där alla ungdommar hänger. Det var gaaaaaalet kul där men som tjej fick man passa sig, killar som slogs om att gnida sig mot en och vi såg till och med folk som satt och tog hasch. 
Efter någon timme med dans gick vi till nästa ställe (efter massa gratisdrinkar var jag väl inte 100% nykter) i dörren sprang jag på denna "Martin" vi hade träffats på samma ställe någon dag tidigare, han bara "Hej Louise! Vi träffades här för någon dag sedan." Vi gick in och dansade samtidigt som alkoholen kickade in. 
Minns inte mycket mer från natten, men jag blev nedsupen av "Martin" (folk sa till mig att hans pupiller var såhäääääär stora, så han gick förmodligen på något) vi gick i alla fall ner till stranden. Kommer ihåg att vi såg två poliser och att jag sprang runt och välte på minst 10 solstolar och letade efter min mobil. Det sista jag minns är att vi sitter i en taxt påväg tillbaka till Kasbah och där springer jag in i Lars och pappa som hade letat efter mig.
Tänker som sagt inte svara på mer frågor då jag inte minns mycket mer, har berättat mer för några få kompisar.
Jag är varken ledsen eller orolig över min mobil eller "Martin" (så det behöver inte ni heller vara), det jag inte kan sluta tänka på är att jag skulle ha träffat en riktigt trevlig kille från Västerås senare samma kväll/morgon, men det blev inte av då "Martin" kom ivägen. Jag mår jättebra nu, det är bara lite läskigt att inse att shit hände det verkligen mig?  
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0