new in gran canaria

2012-12-30 // 16:49:01 // new in // Kommentarer (0)
Gick nog till Yumbo-center en gång om dagen och kollade på allt krims-krams och souvenirer överallt. Fick en favoritaffär där de sålde smycken och där majoriteten av det på bilden är köpt.
Priset på armbanden låg mellan 1-6€ (10-60kr) 
Halsbandet kostade 8€ och ringen 6€ tror jag om jag inte minns fel. 
Mobilskalet kostade 8€.
Förövrigt hade de inte spciellt mycket shopping, fanns vissa riktiga butiker, men de hade inget som intresserade mig. 
Fanns dock ett köpcenter som jag vill gå till Ronda tror jag det hette där de såg ut att ha mer riktika butiker så som bershka, men vi kom aldrig dit.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0