massa dagar 6 (snart klar!)

2012-12-30 // 11:18:41 // life of louise // Kommentarer (0)
Dag 28 – Något du inte kan lämna hemmet utan. - Min bebis, innan han blev stulen då..
Dag 41 – En bild av ditt hem. - mitt sovrum, en del av mitt hem
Dag 51– Dina bästa vänner. - Har många fina vänner, kunde inte få med alla på en bild men mina snygga hulkar är rätt bra.
Dag 53 – En bild av ditt favorit smycke. - Mitt halsband med ängeln och hoppet på.
 
Dag 55 – Vad ska du bli när du blir stor? - Just nu är jag inne på advokat= tjäna pengar. Men brukar ändra mig ganska ofta, kanske vill bli delfinskötare om 6 månader, who knows...
 
Dag 56 – Något du är beroende av.- Har nog gjort det ganska klart att jag gillar Tumblr (och one direction)
Har bara 7 dagar kvar nu och det är nyår imorgon, hade ju planerat att vara klar på nyår men det blev inte så...
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0