komprimera mera

2012-12-30 // 21:39:09 // life of louise // Kommentarer (0)
Har spenderat större delen av dagen i sängen med mag- och ryggont. Skulle ha träffat My och Josefine, men som sagt så mådde jag inte bra och valde att istället ligga hemma. Runt lunch tog jag en hel hög med tabletter och åkte in till stan i alla fall i jakt på något att ha på mig på nyår.
Mina föräldrar har ändrat sig hej vilt de senaste dagarna om jag ska få vara med kompisar eller inte efter att jag varit olydig i Spanien och så sent som igår bestämde de sig för att jag ska  få vara med kompisar. Sprang runt lite snabbt och fick med mig både det ena och det andra så som klänningen på bilden, lösögonfransar osv.
Hela eftermiddagen har jag komprimerat ihop mina garderober, och möblerat om och gjort massa plats till nya kläder. Har nu en halv garderob att fylla! (note to self: Köp en till hylla och nya galgar!)
Ska lägga mig och försöka komma på några bra nyårslöften tills imorgon nu. Puss!
/LOUISE
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0