Halli Hallå / Felicia

2012-12-26 // 23:10:54 // life of louise // Kommentarer (0)
Halloj alla Louises bloggläsare! Mitt namn är Felicia och jag går i samma klass som Lousie. Jag har bara känt Lousie i ett halv år men det känns som mycket längre. Även om vi gick på samma skola hela mellan och högstadiet vi spelade till och med i samma fotbollslag ändå så har vi nog aldrig pratat med varandra. Hm märkligt det där, men iallafall så går vi i samma klass nu och Lousie är en underbar person. Ja juste det här är mitt absolut första blogginlägg som jag skriver, känner mig faktiskt nervös men det får bli som det blir, ni vet varför det inte är så bra iallafall ;) 

Har inte direkt någon speciell plan om vad jag ska gästblogga om men har tänkt att berätta lite om mig själv så att ni vet lite mer vad det är för person som Lousie låter gästblogga här. Hoppas det funkar att läsa så länge nu när Louise är i Spanien och har det bra!! Det är ju inte det lättaste att skriva så bra inlägg som Lousie gör men jag är faktiskt nybörjare så ni får nöja er.. ;) 
 
Som sagt heter jag Felicia och jag bor i ett hus på Herrön heter det (nej det är inte en ö, men en halvö). Här har jag bott sen jag föddes förutom två och ett halvt år i Tyskland. Här bor jag med min pappa, mamma och min bror. Jag är en sån där hästtokig tjej också så jag rider i princip varje dag, har dock ingen egen häst men jag rider på andras hästar. Jag älskar också att träna på sats, försöker hinna med det minst tre dagar i veckan och det är absolut minst! Mitt liv består också av väldigt mycket hockey för att min bror spelar väldigt mycket och min pappa håller också på med hockey så jag är nästan uppvuxen i en ishall. Så jag brukar sammanfatta mitt liv ganska enkelt såhär: skola, rida, hockey, äta och sova. Ja juste jag glömde två saker också, varannan helg jobbar jag på Mcdonalds också. Vissa helger sitter jag även barnvakt åt VÄRLDENS sötaste bebis också. Plus att jag har världens bästa vänner som jag försöker hinna va med så mycket jag kan. Kan ju inget annat än att älska livet! Slänger in lite bilder som ni får kolla på :D 
Ja det här är då lilla jag.. 
 
Jag och min bebis (Freddie) som jag brukar sitta barnvakt åt. Denna bild är från julafton.
 
Mitt hus på Herrön. Haha man ser inte så bra men alltid något. 
 
Jag, min bror och mamma. Bra bild osv...
 
En av hästarna jag rider :)
 
Så det får duga med bilder för jag har inga alls på denna dator så de flesta är tagna från facebook, men det går ju de med hihi. Men det här var lite kort om mig och allt för denna gången, skulle nog kunna skriva en hel del till men det orkar ni nog inte läsa. Vem vet jag kanske dyker upp nån mer gång på Louises blogg.. ;) Tyckte iallafall det va väldigt roligt! Tack Lousie! Hade bra alla goa bloggläsare och glöm inte att njuta av livet! 
 
 
Avslutar med en bild på Louise bara för att hon är så grymt saknad! Men vet att hon har de bääst nere i Spanien. Hon har dessutom tagit denna vackra bild med min mobil..
 
XOXO / Felicia 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0