assa bajs, but smile it's christmas!

2012-12-24 // 19:12:50 // life of louise // Kommentarer (0)
blir sa aaaaarg! Det star pa dessa javla datorer att de ska kunna lasa minnerkort och jag bara "ja men da kan jag blogga med semesterbilder." Och sa fungerar det inte.
Har i alla fall atit julbord idag pa hotellet, ar inget jattefan av julmat sa at kotbullar, hehe.
Har dragit till Kaspa Center de senaste tva kvallarna och dansat/festat med Emma, det at saaaaaa kul och saaaaa annorlunda fran sverige!
Vissa Spanjorer ar lite for pa bara. Annars alskar jag det!
Har traffat nogra trevliga svenska boys ocksa, 4 har pa mitt hotell,  och sa ska jag traffa tva fran Vasteras imorgon pa Pasha (vill inte festa idag da det ar julafton).
Men jag far se om jag tar mig till McDonalds nagon dag sa jag kan lagga upp lite bilder, salange far ni ha det sa bra och ha en rktigt bra jul far det ska jag och mina mangar ha!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0