4:de Advent! //Amanda

2012-12-23 // 23:50:00 // life of louise // Kommentarer (0)
Hej Louise's blogg läsare! Jag heter Amanda och har känt Louise sen... många år tillbaks i alla fall!
Hon är ju en underbar person men hatar en lite smått nu när hon är vid varmare bredd grader.
Jag och Louise har gått på samma skola sen 6 års åldern och även spelat i samma fotbollslag.
Då spelade vi i lilla skattkärr men dock splittrades laget och några slutade medans andra byte lag.
Jag valde att byta till Qbik, vi hade 2 fina år tillsammns och fyfan va roligt vi hade! Tyvärr hände samma sak som hände med mitt förra lag, så nu spelar jag bara med skollaget. Vi tränar 2 ggr i veckan. (jag är den grönasaken)

Men annars så är jag en riktig djurälskare, älskar att umgås med min vänner, min pojkvän och fotografera!
Nu önskar jag er alla en riktigt god jul och ni får gärna kika in på min blogg! http://amandastrandell.blogg.se/
Nu vet ni lite mer om mig, skit kul va? Haha men nu är det bara 10 min kvar till julafton gott folk, kanske gästbloggar någon mer gång men tills dess. Ha det bra :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0