we lost our question on love.

2012-08-27 // 21:53:57 // life of louise // Kommentarer (0)
Efter skolan gick jag in till stan, eller tekniskt sett var jag ju redan i stan, så jag gick utanför dörren och träffade Moira, gick runt i någon timme och shoppade / fikade. Hittade mina drömskor. Kostade 3000:- (!) så jag får spara lite. 

Överlevde "nollningen" idag, kändes inte som nollning. Vi lekte lekar i mariebergsskogen, och vi kunde vägra att vara med. Men jag antar att det var ganska kul. Alla min min mentorsklass (2orna) är så snälla och sköööna.
Imorgon ska jag gå upp 7 och cykla till Hammarö 07.40... Samling där klockan 9. 
Jag tror nästan att jag ska tvinga i mig kaffe (usch) imorgon bitti så jag inte somnar på vägen.
/LOUISE
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0