sommar 2012 - tack för allt

2012-09-24 // 21:04:32 // life of louise // Kommentarer (2)
Collage 1: Malta
Collage 2: Resten av min sommar. 
Även fast det har regnat majoriteten av denna svenska sommar så har jag haft the time of my life. 
Jag har hunnit med:
- Att jobba 3 veckor, 
- Malta 3 veckor, 
- Stockholm med shopping och en dag på gröna lund,
- Att träffa Signe 3 gånger(!),
- Att återförenas med mina tjejer ifrån Halmstad och Göteborg
- Lisseberg, shopping, bio och långa nätter.
- Haft massa underbara dagar och nätter med Moira MacGregor min favorit♥
Och självklart sitter man och kollar tillbaka på bilderna och tänket "vad brun jag var" när man inte alls kände sig brun då. 
/LOUISE
 
Kommentarer
Postat av: Viktoria storberg

Saknar allt så otroligt mycket<33

Svar: jag saknar dig! <3
louise johansson

2012-09-24 @ 21:23:43
URL: http://ViktoriaSofiia.devote.se
Postat av: Viktoria storberg

Saknar dig också vi måste ses på höstlovet 😍🌹

Svar: ja det måsta vi! :D <3
louise johansson

2012-09-25 @ 19:26:58
URL: http://ViktoriaSofiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0