oooooh sexy lady

2012-08-31 // 21:21:23 // life of louise // Kommentarer (0)
Igår träffade jag Signe efter skolan och hon sov även över hos mig. 
Har nog inte haft så kul på länge som jade hade igår, jag tackar Signe, mr gangnam och  red bull för allt.
Hade mina livs första lektioner idag på Thorén, engelska och naturkunskap. Engelskan gick galant och vi fick sluta efter halva lektionen för att gå till bikloteket och fixa engelska böcker. 
Även naturkunskapen gick hyfsat bra, i alla fall med tanke på att jag nog är sämst i världen på fysik/kemi. Men som tur är sa våran lärare att våran kurs inehöll mest biologi! Wop!

Har nu legat och kollat film hela kvällen, imorgon ringer alarmet klockan 7 och klockan 9 går bilen mot Eskilstuna!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0