like we're going to war

2012-08-13 // 00:17:23 // life of louise // Kommentarer (0)
Visste ni att vi träffade kändisar på malta?
Eller i alla fall några av oss, I was one of them. 
När vi var på en strand Gadira Costa, I belive, och vi hade precis ätit skulle jag gå och lägga mig på min solstol (de andra satt kvar och "lät maten smälta") så gick jag förbi två snygga killar. 
Dom bara "Hi babe, where you from?"
Moi: Sweden.
Boysen: Ah, hej älskling, pusspuss! Come sit here with us1
Moi: *trött och vill sova i solen* Puss, nah I want to tan, see you later!
Och så gick jag och la mig i solen och sov en timme eller något, sedan kommer boysen och går förbi oss på stranden och börjar prata med oss och dom bara "Vi va med i paradise hotel Danmark" och alla tjejer bara :o
Och så bjöd dom oss på fest, de delade ut "privata" inbjudningar, men precis då kom den danska ledaren och schasade bort dem..
Efter det kom några danska tjejer fram och sa att dom faktiskt hade varit med i paradise hotel.
Om jag inte minns helt fel var det den andra killen från vänster (blondie) och han längst till höger med tassen på bröstet.
Yes, det var ännu ett spännande moment från Malta.
Jag ska försöka skriva om tre dagar så snart som möjligt nu när folk har börjar ladda upp bilder på facebook :) 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0