I'm in to deep, there's no way out now

2012-08-19 // 18:48:40 // life of louise // Kommentarer (0)
My hair is fucking perfect today. 
Känner verkligen för att skriva på egnelska just nu men jag låter bli. 
Har spenderat även denna dag med Moira, hur kul som helst.
Hon har dock gett sig av nu efter 3 dygn tillsammans och jag ligger här med pms, mensverk och världens chokladbegär. HELA KÖRET!
Har planerat att ligga nerbäddad bland massa täcken och kuddar, käka onyttigheter, gråta och kolla på kärleksfilmer hela kvällen/natten. Sakna malta och alla underbara människor står också med på listan. 
Nu ska jag tvinga pappa att köra mig till affären, tänker då inte cykla i den här värmen.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0