happier than ever!

2012-08-25 // 00:03:18 // life of louise // Kommentarer (0)
Är så sjukt glad just nu!
-Min klass är helt galet skön, tror på många bra vänner!
Vi hade "skattjakt" idag vilket var samma sak som på Malta fast där hette det "treasure hunt" (skattjakt på engelska, höhö) så hela klassen skulle springa runt i karlstad och göra massa saker tex; ta kort med en "kändis"(bra att bo i en stad med många hockeyspelare!) hoppa runt en fontän och sjunga små grodorna, få in hela klassen i en telefonkiosk osv. Dock var det här bara del 1 i en klasskamp om någon pokal...
-Jag slingade håret idag, äntligen, blondare och gryyyyyyyyyymt mycket snyggare än min dipdye, mycket -välspenderade 1680:-.
-Köpte nya skor idag..
-Fick massa komplimanger av folk på stan.
-Fick min lön idag.
- Hängde hos Moira och hade det trevligt några timmar.
-Jag har popcorn på min sovtröja!
Nej, jag är asglad just nu, ska sitta på tumblr ett tag nu innan jag går och lägger mig.
Puss!
/LOUISE
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0