Halmstad - Göteborg

2012-08-10 // 13:13:00 // resor // Kommentarer (1)
Hallå där!
Äntligen hemma i Lilla Karlstad igen efter några dagar på luffen.
Jag började min resa med att åka till Halmstad, där vi gick på bio (batman), åt på Wild West, spelade xbox, badade i kolbrottet, badade jacuzzi, åkte med det lilla tåget genom staden och hade det allmänt mysigt.
Efter två nätter bar det av mot Göteborg där vi käkade tacos, nattdoppade, lärde känna massa trevligt pojkar och flickor, gick på liseberg i spöregn, kollade på sammy & Ray 5 gånger i rad för att torka, flörtade, shoppade osv.
Jag kan bara säga att jag har haft några toppendagar med mina toppentjejer som jag träfade på Malta.
Jag tackar Lisa, Lina, Evelina, Viktoria och Jessica för denna tid :)

Nu sitter jag i soffan med Vicci(som blev med mig hem efter Göteborg) och Jessica och kollar på film, dricker red bull och käkar hemmagjorda snickers. Trevligt, trevligt. 
Jag ska ta kort på min shopping och visa någon annan dag.
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: sara

ååh, vilken fin mage du har! vältränad, verkligen så jag vill ha min. bra blogg kram!

2012-08-11 @ 10:43:24

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0