be strong while i'm gone

2012-08-22 // 20:30:55 // life of louise // Kommentarer (0)
Hallå där!
Mötte mina ex klasskamrater Signe, Jessica och Josefine runt halv 1 i stan för lunch.
Gick sedan runt och kollade på stan, köpte en jacka och en kjol men min kamera laggar fortfarande och cambilder känns inte aktuellt.
Är lite ledsen över att min skoltid med Signe är över, efter 14år i samma klassrum, med våra egna rutiner och till och med ett eget språk kommer jag nu att stå helt själv imorgon inför folk jag aldrig ens har hört namnet på. Men det är ju bara tre år, med två sommarlov och 3 jullov. Det ska nog gå bra. 
GAH är lite nervös, faktiskt, har hört ganska mycket om nollningen på Thorén...
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0