you could be preoccupied

2012-04-17 // 20:47:10 // life of louise // Kommentarer (1)
Har ni någon gång gjort situps med mensverk? Det har jag precis gjort, och det gör jag aldrig om.
Jag har så ont i magen att jag inte kan andas, jag vet inte vad jag ska ta mig till längre!

Vi var i badhuset på idrotten idag, trampade vatten och låg och flöt.
Jag har bestämt mig för att börja gå runt utan smink mer i skolan, hade inget smink alls idag efter badhuset och det var ingen och skrattade eller pekade.
med smink - utan smink.
Min cam suger I know, jag har sämre hy i verkligheten.. Men inget smink några dagar i veckan ska vi väl kunna ordna.
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Anonym

different dates every night

2012-04-17 @ 22:27:42

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0