Of all the money that e'er I had, I've spent it in good company.

2012-04-29 // 15:36:21 // // Kommentarer (0)
God dag, jag ber om ursäkt för dålig bloggning.
Men i fredags vad jag med Moira efter skolan, vi gick på bio och hon sov hos över mig.
Vi såg 21 Jump street. Som var asbra, och Channing Tatum var väldigt snygg.
Igår hade jag inte lust att blogga när det var så äckligt fint väder.
Idag har jag suttit på ballen och solat, nu ska jag ut på en pw innan Jessica och Jossan kommer runt 6.
TaGaA MoViEnIgHt!
Jag börjar nästan gråta när jag hör Ed Sheeran. jag har lyssnat på honom sedan november och jag tröttnar inte.
Det finns INGEN som skriver bättre låtar än honom. Har haft en ny favoritlåt av Ed varje vecka sedan november, den här veckan är det "Give me love" deluxe veriationen. För den är bättre.
Love love love.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0