massa saker.

2012-04-16 // 19:36:44 // one direction // Kommentarer (0)
Hallå där!
Det första jag gjorde idag första dagen i skolan var att ramla i trappen! Yes, där sitter alla som vanligt på bänken utanför 245/247 och så kommer jag där, vinkar och ler och PANG ner på golvet.
Men sådan är jag :)

På bilden ser ni vad jag hade tänkt arbeta lite med på bilden imorgon. Ett porträtt av Niall, hans näsa ser fucked-up ut på min bild, men det ska vi fixa till!

Jag måste även meddela att jag har fått jobb!
Jag börjar nästa vecka och jobbar varje måndag efter skolan, samt 3 hela veckor på sommarlovat. Så sjukt skönt att äntligen få jobb och kunna tjäna egna pengar!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0