but you're not into them at all

2012-04-24 // 21:21:36 // life of louise // Kommentarer (0)
Sådär ja!
Kom hem från Elit runt halv 8, jag har haft en lärorik kväll.
Jag och Jessica kom dit och satte oss, dom hade "genomgång" och sedan delade dom upp oss i grupper, det blev ju jag och 4 random killar från kristinehamn, kil, arvika you name it! Vi gick runt i stationer och lärde känna lärare och elever och hade tävlingar.
Jag vann en tisha. Jag sitter i den just nu, den är väldigt skön.
The Body Shop hade sponsrat med mascaror och body butter också!
Fick förövrigt äta hur mycket smörgåsar, chips, godis och dricka hur mycket cider vi ville.
Nej men det var kul, och jag längtar till hösten!
Nu ska jag sitta och rulla tummarna tills wärmland forever börjar.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0