You never Know what you have Until... You clean your room

2011-10-25 // 20:46:46 // life of louise // Kommentarer (0)
hallå!
kommit hem från powerwalken med mammi för ett tag sedan, suttit och försökt mig på matten ett tag också.
Den dagen jag behöver räkna ut rymddiagonaler i mitt framtida jobb lovar jag att jag ska ringa LG och tacka honom.
Hälften av allt det vi gör i matten känns onödigt det ända roliga vi gör är bråk och tabeller, men det håller vi ju bara på med en lektion max per år :(
Nej nu ska jag inte klaga mer. Ska ju faktist gå ekomoni på gymnasiet... kanske
Nu ska jag brodera lite, och sedan kolla på freaks and geeks, haha ny serie? nää
puss!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0