You have no idea how fast my heart races when I see you

2011-10-30 // 19:48:53 // life of louise // Kommentarer (0)

dag 5 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.

att jag knäcker fingrarna och tårna hela tiden helt klart. Det började i 4an tror jag? Fast då knäckte jag dom bara när jag tog av eller satte på mig skorna. Fingrarna började jag med i 6an. Fast i 7an slutade jag med fingrarna. Det var nog i somras som både tå-, fingrer- och ryggknäckandet blev ett slags beroende. Jag har försökt sluta, flera gånger, men så får jag alltid  ryckningar i tårna/ fingrarna och måste knäcka dom. usch!

dag 6 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.

dag 7 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

dag 8 – mitt favoritprogram och varför

Day 9 – Vad finns i min väska

Day 10 – Ditt favorit minne

Dag 11: Någon du aldrig kommer släppa taget om

dag 12 – någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.


nu bir det film för mig!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0