Utkast: Okt. 23, 2011

2011-10-23 // 20:39:53 // life of louise // Kommentarer (0)
dag 1- en gamal bild på mig +10 fakta
dag 2 – bild på mig och min bästa vän
Day 3 – En bild på mig för ett år sedan
dag 4 – typ av killar jag faller för.
dag 5 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.
dag 6 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
dag 7 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
dag 8 – mitt favoritprogram och varför
Day 9 – Vad finns i min väska
Day 10 – Ditt favorit minne
Dag 11: Någon du aldrig kommer släppa taget om
dag 12 – någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
NU drar jag igång på allvar med bloggen, hej jag heter Louise Johansson och välkommen till min blogg.
dag 1- en gamal bild på mig +10 fakta

1- jag har jättelätt för att lära mig saker, jag vill bara inte
2- mitt hår växer skitfort men det syns inte eftersom det är lockigt
3- jag knäcker fingrarna, tårna, ryggen hela tiden (dålig vana)
4- jag vill jobba innom reklam, men har bestämt mig för att bli jurist eller psykolog för pengarna
5- jag ska flytta ihop med nathalie efter gymnasiet
6-jag älskar att kolla på tv, spelar ingen roll vad som är på, bara titta är nice
7- jag ligger alltid på rygg 10minuter innan jag ska somna, sedan intar jag min sov-pose och somnar inom 2minuter
8- jag pratar nog mer engelska än svenska på en dag
9- jag kommer alltid ha en kändis chush på Jake Gyllenhaal
10- jag är en pluggis, och har inte ett enda g, bara vg'n och mvg'n och det är så det ska förbli!


dag 2 – bild på mig och min bästa vän
Day 3 – En bild på mig för ett år sedan
dag 4 – typ av killar jag faller för.
dag 5 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.
dag 6 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
dag 7 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
dag 8 – mitt favoritprogram och varför
Day 9 – Vad finns i min väska
Day 10 – Ditt favorit minne
Dag 11: Någon du aldrig kommer släppa taget om
dag 12 – någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0