Panicking when you're finger gets stuck in something stupid.

2011-10-31 // 10:59:33 // life of louise // Kommentarer (0)

-Jag är kär i dig, sa jag. Alldeles väldigt hemskt mycket.

Adam log hastig. Såg åt sidan. Såg ner i marken. Såg på mig.

- Har du varit med om att bli så glad att du nästan inte kan låta bi att skrika och springa runt? frågade han sedan.


dag 6 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.


blondT- vilka smala ögonbryn jag hade, och vilken fin hy jag hade!

dag 7 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

dag 8 – mitt favoritprogram och varför

Day 9 – Vad finns i min väska

Day 10 – Ditt favorit minne

Dag 11: Någon du aldrig kommer släppa taget om

dag 12 – någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0