I don't have a short temper, I just have a quick reaction to bullshit.

2011-10-30 // 17:43:07 // new in // Kommentarer (0)
hallå!
jag har mms-bloggat som tusan i helgen men inget verkar ha komit upp, well well vi får väl se när dom kommer upp på bloggen.
i alla fall, kom fram i fredags kväll, hade fredagsmys osv..
igår var det kupongrace på tuna park (köpcenter för er som inte visste) jag och mina släktingar sprang runt som galningar! - man får klippa ut rabatt-kuponger och alla affärer har 25% rabatt på valfli vara, typ. förutom hm för dom är tråkiga.
och det här fick jag med mig hem:
mössa glitter, skor din sko
supricebag med en massa fula smycken glitter, svart ring lindex
skjorta hm
tröja kappahl
+ en tröja till, men den fanns inte på nätet, synd.
nu ska jag s o v a har inte sovit på hur länge som helst känns det som!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0