i can honestly say, that i've never seen a yellow duck- förutom badankor.

2011-10-27 // 07:14:16 // life of louise // Kommentarer (1)

dag 4 – typ av killar jag faller för.




killar som ser rätt bra ut, har världens charmigaste leénde, och som har lite av ett bad-boy utseénde. DOM är snygga. Killar jag faller för: snälla, omtänksamma, som får min att skratta, som jag kan prata med utan att det känns konstigt eller tillgjort,  och som fortfarande har lite av en bad-boy sida. Jag har faktist en kontakt i mobilen som heter bad-boy, honom gillar jag. utsidan ger insidan en chans. fast just nu är jag inte intreserad av en pojkvän. 

dag 5 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.

dag 6 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.

dag 7 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

dag 8 – mitt favoritprogram och varför

Day 9 – Vad finns i min väska

Day 10 – Ditt favorit minne

Dag 11: Någon du aldrig kommer släppa taget om

dag 12 – någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

/LOUISE
Kommentarer
Postat av: jessica

jake gyllenhaal <3

2011-10-27 @ 21:01:27

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0