don't judge me by my past. i don't live there anymore.

2011-10-27 // 21:46:29 // life of louise // Kommentarer (0)
hej.
som sagt träffade Moira, sanna och Nathalie på stan runt halv 6, vi drog oss sakta md säkert bort mot john bauer.
Dom skröt mest om sin elever där.
Thoréns står fortfarande övert på listan.
Nu ska jag kolla på fag och sedan sova, ska upp extra tidigt imorn duscha och allt. Usch jag brukar inte duscha på morgonen. skabb-skabb-skabb.
imorgoooooon ärrre hööööstlloooov!
efter skolan dara jag till e-tuna, kommer hem på söndag kväll.
Så jag kan inte lova 4inlägg om dagen precis, men ska försöka med två.
Puss!
/LOUISE
ps, jag vet att jag är skitdålig på att lägga upp egobilder, jag har tappat bort mitt minneskort till systemkameran igen. haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0