Coughing in front of smokers to make them feel guilty. We all do it.

2011-10-26 // 21:08:28 // life of louise // Kommentarer (0)

Day 3 – En bild på mig för ett år sedan


och jag tycker 8orna är små och fjortisar när dom lipar på bild, well Louise, du var likadan.

dag 4 – typ av killar jag faller för.

dag 5 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.

dag 6 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.

dag 7 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

dag 8 – mitt favoritprogram och varför

Day 9 – Vad finns i min väska

Day 10 – Ditt favorit minne

Dag 11: Någon du aldrig kommer släppa taget om

dag 12 – någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0