My mom doesn't understand that; even though my room looks dirty to her, I know where my things are.

2011-11-28 // 16:00:25 // life of louise // Kommentarer (0)
personligen vet jag inte vart fokuset hamnade på den andra bilden... mystiskt.
Fick min andra One Direction skiiiiiiiva idag. Yearbook edition den här gången.
Lovely!
Läst hela 25gånger redan på nätet, men whatever nu har jag min egen!!!!!!

Något annat intresant som har hänt i mitt liv idag?
Slutade 13.40 idag. Rätt soft.
Fick virus igår när jag skulle kolla på mina program med 1D, good work Louise.
Men nu funkar gamla bettan igen...
Imorgon ska jag nog plugga español med Jessica, på onsdag (kanske torsdag) ska jag på öppet hus på massa gymnasium, med Nathalie!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0