I've always wondered if there's someone TRULY like me somewhere in the world.

2011-11-23 // 20:59:25 // life of louise // Kommentarer (0)
Hallå!
Känner mig social idag, jag har bloggat 3gånger idag! WOW!
Klar med allt utom franskan nu, känns riktigt bra.
Klockan 10 börjar det något program om 1D som ja ska se, sedan försöka sova, kunde ju inte somna inatt heller?!
Jag vet inte vad som är felet på mig.
känner mig sjukt sugen på att åka på en trip någonstans med Nathalie Larsson the one and only, vi är så bra på det. Typ som när vi drog till Örebro i somras, och gick runt i flera timmar och hade inget att göra eftersom allt hade stängt. Så vi satt och borsta tänderna istället. DET ÄR ÄKTA VÄNSKAP!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0