I dropped a tear in the ocean. The day you find it, is the day I will stop missing you.

2011-11-29 // 21:46:15 // life of louise // Kommentarer (0)
hallå!
pluggat spanska och svenska som en galning idag. Lärt mig as-mycket när det kommer till spanskan.
Det är ju rätt kul språk ändå. Dåligt imorgon bara med spanska och precis efter det har jag franska, ställa om hjärnan på en kvart det är ju lätt!
Nu kom jag precis på att jag har i läxa till imorgon att skriva en deckardikt?
haha fyfan va snygg man kan va ibland. Ser ut som jag ska spy.
Btw kolla mitt blåmärke på knät, klumpig. haha.

btw2 jag kollade min gamla blogg, senaste gången jag var sjuk och hemma från skolan var 14 april.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0