Girl: I wish I was as pretty as her... Boy: Why would you want to be less pretty?

2011-11-27 // 00:53:01 // life of louise // Kommentarer (0)

Day 10 – Ditt favorit minne

Jag brukar alltid köra på historien när jag var i torsby med Nathalie, men för omväxligens skull ska jag ta en annan historia idag.

Första gången jag träffade Moira Mac Gregor.

Det var sommaren 2009, Morris flyttade till karlstad och kände inte en käft, hon hittade Nathalie på bdb (haha omg bilddagboken det var länge sedan!) dom skulle gå i samma klass.

Jag och Nathalie var typ ihopklistrade på den tiden (Nya bffs ni vet, oklijsaktiga, nu kan vi i alla fall gå 3dagar utan varandra innan vi dör) så när Moira blev kompis med Nathalie blev hon liksom kompis med mig på köpet.

Det var en solig dag, vi skulle till bomsta och bada kommer jag ihåg.

Vi mött Moira i stan utanför espresso house och tog bussen till bomsta. Moira hade en vit tishirt som det stod dance på tror jag. Hon var brunett då också!

Vi gick av några hållplatser innan bomsta och gick därifrån, vi höll på att dö av värmeslag, Moira hade en röd väska också, och sin kamera med sig. I alla fall vi kom fram och badade och hadde oss, vi klickade väl direkt kan man säga.

-lite bilder från första gångerna vi va kom ihåg att det var 2009, vi va lite småfjortis då.-

Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden

*bild borttagen*

Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden

HAHA söt Moira kom inte upp. Och ja vi vet att hattarna satt åt fel håll.

Dag 11: Någon du aldrig kommer släppa taget om

dag 12 – någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.


/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0