i want to look up into the milky way tonight

2011-06-26 // 07:22:57 // life of louise // Kommentarer (0)
hejsan, sitter i moiras soffa och kollar på mtv.
kul kväll igår, trodde jag skulle somna runt 3, men NEJNEJ
mina kära älskade vänner hindrade det. så här sitter jag nu 4timmar senare och har fortfarande inte somnat.
om en timme ringer moiras alarm , då ska vi till mcdonalds och käka frukost!
lite sådär kul att veta klockan 06.14 börja jag grina för att jag va så trött och alla på sorgliga saker blev helt plötsligt emorna!
har även tänkt en hel del, kom fram till att jag älskar mina vänner mer än allt på denna jord, ni är guldvärda allihopa!
det är tack vare er jag mår bra.
titta nu kom bussen!
jag har ont i huvudet, ja tror att jag ska köpa cola på mcd, lite koffein!
nej usch vad ja skriver, inte skrivit såhär långt inlägg på länge.
men jag kanske inte har tänkt klart på länge heller...
(nathalie du snarkar och typ äter i sömnen, moira du ser ut som en katt.mjau!)
nej ja tror ja ska satsa på att dygna, klar klockan 12, då kan jag sova.
throughthelittlefields:  Fixed ;)
känner min lite som han när alla sover :(
/ LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0