You text him, he doesn't back. He was obviously so excited that you texted him that he fainted.

2011-12-29 // 21:42:10 // life of louise // Kommentarer (0)
I'm back!
lite nytt:
t= min tumblr
fågel= min twitter
(facebook är jag aldrig inne på så blev ingen ikon till den)
What else is new?
Vad är inte nytt?
lagt alla ketegorier i kategorier, kan man ens säga så?
Nej men jag har lagt allt som rör 'mig' i Louise, allt som har med kläder att göra i 'fashion' allt annat i 'ohter' smart va?
i 'friends' finns mina bloggande vänner.
Ska skärpa mig efter nyår och bli bättre på att ta bilder osv.

känns väldigt tomt just nu, brukar ju alltid ha starka färger och skuggor och boxar överallt.
men ska i alla fall fixa en riktig Louisestyle header så snart som möjligt.
puss!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0