Hating people takes too much time. Forgive them, not because they deserve it but because you are on a higher level than they are.

2011-12-31 // 11:50:35 // life of louise // Kommentarer (0)
God morgon!
Har sovit som en stock i natt, hur skönt som helst efter en hel vecka praktiskt taget utan någon sömn alls.
Längtar som attans tills 2012.
2011 blev inte som jag tänkt mig, men det är ju mitt egna fel... Men startar 2012 med en positivare inställning så kanske det går bättre!
Har massa saker att se fram imot.
- Malta 3veckor
- Turkiet
- My sweet 16
- Sluta 9an (slippa norrstrandsskolan)
- Börja på gymnasiet!
Och massa mer.
Men nu ska jag springa till netto och köpa lite nödvändigheter tills ikväll.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0