5saker 23december

2011-12-23 // 20:46:09 // life of louise // Kommentarer (1)
  • När jag bor på hotell springer jag alltid runt i korridorerna utan skor som en galning. (btw så tar aldrig korridorerna slut heller YAY)
  • Jag är asblyg när jag träffar folk för första gången. Men om det är folk jag vet att jag aldrig kommer träffa igen, är jag inte blyg alls, för då gör det inget att dom tycker jag är knäpp.
  • Jag sover med 1000 saker i min säng. Eftersom jag har en dubbelsäng och jag bara sover på ena sidan har jag alltid massa kläder, väskor, tidningar, skor(?), och skolgrejer på andra sidan.
  • Jag har alltid halsband på mig.
  • Jag har aldrig sett en star wars film. Eller en sagan om ringen film.

/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt det dör visste jag om dig, stolt tjej!! Kram!

2011-12-25 @ 23:12:37
URL: http://signemagnussen.devote.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0